Tisdag 20 Maj.

Hejåho:) Denna dag har varit rätt skön, jobbat med mässan hela dagen , och det är rätt kul , förutom att det är rätt stressigt. På bussen påväg hem fick jag ett samtal av min kusin anna, erica hade tydligen sagt till henne att jag borde färga håret ( vilket jag behöver ) så hon sa att hon kunde färga det på måndag :D yippi, hon går ju och läser till typ frisör , så jag får väll lita på henne ;D lääängtar. vill få bort mitt gula hår snabbt som satan!
Nyss kolla jag på film med rebecka, behöver jag ens nämna vilken? nej,okej:P käka lite bullar till och så;b mums.

Jusstia, igår skulle jag ju se på ladder 49 , i slutet vart det en dum reklam, så jag somna självklart ;S sen vakna jag 10 minuter efter det var slut , jag börja fan grina , och nu är jag allvarlig. , det var ju så spännande "/ man får inte ha reklamer sådär i slutet ;s
Men jag hade iaf världens underbaraste dröm ;D jag drömde typ att joaquin var lärare eller något på haga , och vem var han tsm med då ? JOO, MIG MIG MIG!  :D yääe!

Idag börjar gossip girl igen =) kuldet! så jag ska nog titta på det senare, sen blire lite greys A :)



xoxo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback