torsdag 15 maj

Nu sitter jag här med brist på saker att göra ;s Fryser om fötterna gör jag också "/ skönt iaf att vi sluta kvart över 12 idag, och sen att vi är lediga imånn :) sånt gillar jag!
Fast vet inte riktigt vad jag ska hitta på imånn, tror jag ska till erica =) men hon har inte hört av sig så jag vet faktiskt inte. ;/
Senare idag ska jag nog titta på film med emma , om hon vill det förstårs ;p borde träna lite till olika omprov som jag har att göra framöver ;s Jag ska ju vara ledig eftersom jag ska till emelie i karlstad, så jag måste ligga i lite. men det löser sig =)
Jusstia , köpte faktiskt en klänning/tunkia igår på gina:) frääsht!

 <-- nytt i gaderoben :)

xoxo. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback