Torsdag 8 Maj

Shhit vilket härligt väder det är asså ;D och jag sitter här ;s jag ska ut och titta på fotbollsmatch snart med E .
Idag har vi haft orientering (stavning?)  på idrotten ;p jag sprang med moa, vi hitta alla kontroller utom en.,nedrans ;/ Desutom så såg jag TVÅ stycken ormar . moa såg bara den ena .
först såg jag liksom en liten , jag höll precis på att kliva på den men då såg jag att den rörde sig , så jag hoppa till och skrek lite lätt , moa bah : aah visst! sen gick vi typ 2 steg till och då var det en stor lååång ;S Moa och jag skrek värsta högt ;b hahah! Lääskigt. men jag är faktiskt inte rädd för ormar , självklart man skriker till när man ser en , men jag är inte rädd annars , men om jag såg en spindel däremot , då skulle jah dö! eller en björn , DÅ skulle jag dö iaf , helt klart ;/ 
Nu ska jag lägga in min tokio hotel bild på bdb , som jag rita igår hos jejjs. jag tycker den blev ganska lik ;p jääe.

bbye , xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback