Måndag 10 November

ojojoj, lite dålig uppdatering nu vaa, så blir det när man inte orkar sitta vid datorn /; har väll annat för mig också, tror ja ;p

Ihelgen har jag , tyyyp .. fredag: hängde jag med jessica och antonia hem till jessica och färga håret =) kika på idol , gosh vad RobinB var snygg i sin rock outfit , OMG ;O ! jagdöör ! ;p sen typ käka vi musig mat och kolla på film ;) A walk to remeber , shit vad man kan gråta till filmer asså ;p heltsjukt ;p

lördag: humm.. vad gjorde jag i lördags ? joo , jag var på kalas . ! Katt-Eva fyllde 50 år , och det är mammas moster om ngn undra ;p  HAHA , var rätt kul att vara där , för uffe (mamma's morbror lär det bli) var ju askul ;p han sa vad han tyckte och tänkte , gick ut på trappen och blåste i en trumpet typ ;p haha !  man satt nästan och skratta hela tiden ;p

skrattande evelina hos katteva;p

söndag : HoforsHallen! såg först min kusin emmas match :) sen på min match , och sen lite på div.5 (herrar) matchen. men lära åka i typ mitten av andra för jag skulle hem på farsdag's middag :) Pappa fick två piké tröjor och en addidas hoodtröja av mig,emelie och erica =)

Och nu är det ännu en ny skolvecka;s tiden går rätt fort asså! snart är det jul ;) längtar jätte mycket till jul iår ;o vet inte varför ;O ajja, Imånn ska jag till farbror doktorn , vet inte riktigt varför ;o ? men det visar väll sig ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback