Söndag 16 November!

Hejhej, usch, imorse vakna jag med feber och ont i halsen :( fyfan vad trist , och idag hade vi innabandymatch ;/ så några tårar kom, för jag ville vara med . förra helgen var jag inte heller med för då var jag också sjuk ;/ men nu ska jag se till att bli frisk :D

annars ihelgen har jag mäst umgåts med , emma,linn,rebecka,sune och alex :) På fredagen åkte jag in på innebandy match i storvik med E,L och R , där träffa man massa folk ;p sen efter matchen drog vi till rebecka och kolla på film , linn följde inte med , ist sune, och alex :)

Lördag åkte jag till hofors och hjälpte Erica och Andreas med radhuset , dom börjar få lite ordning (Y) fint äre !
Sen åkte jag hem, och när jag var hemma kom emma , sune och alex :) Sune skulle bestämt kolla på dansbandskampen. ;p så det gjorde vi en stund , sen kom rebecka och linn och då spela vi melodifestival spelet , lär säga att sune och alex var KUNG på det ! ;p Sen gick vi ut en stund  , men gick snabbt in igen . och kolla på The Ring ! aooutsch ! läskigt ;p

Nu sitter jag och kollar på lejonkungen och är ''barnvakt'' åt saga och alva ;p byebye!

xoxo/e.j"

Kommentarer
kung säger:

tänker då aldrig se den där filmen igen asså.... fyfaaan.

2008-11-16 | 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback