Tisdag 25 November

Hola senor's and senoritas =D  lite seg uppdatering nu igen ;/ har sovit hos syster erica dom senaste dagarna så har inte haft tillgång till dator typ ;( hon har ju dator , men har inte lust att sitta vid den där ;P

typ i lördags var jag på kalas och sen åkte jag till jennifer och sov där =) trevligt !
söndag, kommer inte ihåg vad jag gjorde i söndags ;p
igår skola och träning som vanligt :) jobbigt att träna vare, eftersom jag precis blivit frisk , eller helt frisk är jag ju inte :( har en dryg jävla hosta , så efter träningen gjorde det rätt ont ;/

Idag typ vanlig skoldag, förutom att vi var på besök på ovako. jessica och jag kom typ 1 minut försent så vi missa när alla gick , men pappa skjussa oss i trucken :D hihi^
På lektionen sen gjorde alex och matte(?) bögtest , lära ju visa att jag var viking ,så jag gjorde också det . sudda typ på handen tills man börja blöda , då gjorde det inge ont men nu svider det som satan ;/

Efter skolan åkte jag och jessica på bio ;D twilight , åh det var sååå bra . och han robert p. var SÅ SNYGG! men tyvär så är det ju jessicas ;/ men ibland är han min ;d 



nej , nu ska jag gå och öva lite so , sen sova :) byebye !

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback