Onsdag 1 Oktober!

HejHej! Idag har jag inget specc att skriva , förutom att det gick helt ok på matte provet , jag kommer nog bli godkänd :) (Y) .

Hittade mina gamla Ritblock från 7;an och 8;an , tänkte visa er lite vad jag har gjort ;) (shit, när man skriver ''er'' så låter det som det är vääldigt många som läser min blogg , vilket det inte är, hhaha ! men iaf )

7:an!


haha, jag kommer ihåg att jag var jätte nöjd med denna ,men nu tkr
jag det bara ser ut som en ful vindögd flicka ;p


jaao, så var man ju beroende av oth . vilket jag fortfarande är ;)

8;an!

good, när på kortet ser M.M ut att ha skitfeta läppar asså ;o !haha!


Innan nobelfesten, prova göra frisyrer ;p



yäääeh! KISS-ARMY ;D inte det snyggaste men ändå ;P haha  !

Nu ska jag kila och se på greys =) byebye!

xoxo/e.j!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback