Söndag 12 Oktober

Hellheyy =) Igår var det match, gick väll bra för laget tycker ja :) För mig gick det väll inte så bra eftersom jag vart bänkad ;o ? jag som kände att det gick bra, sällan jag känner så och självklart blir man bänkad då ;/ ? aja, vi förlora iaf med 4-2 fast jag tycker ändå det var våran match =D !

Efter matchen åkte jag upp till edsken , Göran fyllde 75 :) Vart lite god mat. eller väldigt god mat; potatis, typ stek och sån där skitgod sås och kantareller :D MUMS! 

När vi var där skulle självklart pappa fiska lite , på första kastet får han upp en gädda på 1.6 kilo ;p



Erica ville ta åt sig äran och låstas att det var hon som fick den ;)

aja , idag vet jag inte vad jag ska göra , när jag vakna i morse var mamma borta, så jag vet inte var hon är . Erica ringde för en stund sen, kanske hittar på nått senare ;p vemvet:)

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback