Torsdag 30 Oktober

lite snabb uppdatering nu för jag är trött ;p

idag har jag varit i valbo en snabbis med systererica :) hon hitta två tröjor och massa ljus tror ja ;p själv hade man ju inge pengar , följde med för att kika runt lite bara ;p

Sen blev det träning ,nu är det nog klart att vi har Niklas Mäntyle som tränare tsm med annica, kommer bli en till också ;p  det är kul =) massa snälla trevliga prickar ;p

Nu ska jag sova , är lite trötter men också film sugen :) har sätt mina två farovrit filmer dom senaste två dagarna ;p the notebook och walk the line. när jag såg på walk the line igår var det som man låg och hoppa i sängen för filmen och musiken är så bra , joaquin phoenix =D aoowtsh ;) Vet inte riktigt vad jag ska se på för film ikväll , kanske blir nått o.c. avsnitt eftersom jag kommer somna snabbt ikväll ;p aja,får se  .



GodNatt,xoxo/e.j!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback