Måndag 22 September

hejhej, lite dålig uppdatering jo, jag vet ;s har inte haft tid/ork att uppdatera ;p men nu kan jag göra det eftersom jag inte kan sova , vakna kvart över 8 typ , och jag kan inte somna om ;/

Fredag: Ja, då hade vi skol-dm på stålringen , haha ! första matchen mot storvik gick inte så bra , loosa med 7-0 tror ja . ;S  Sen den andra matchen vann vi , 1-0 :) Linn som gjorde målet (Y) den sista matchen kommer jag inte ihåg hur det gick ,men vi förlora iaf ;s 
Vart en rätt rolig dag , kolla på killarnas matcher var kul, för dom var så jävla sura , HAHAH ! fy vad fult dom spela ;p men det var ju bra eftersom det underhöll vi som tittade =D

Senare på fredagen skulle vi spela första matchen på gästrike cupen , mot storvik på järnvallen . gick väääldigt bra (Y) vi tog typ ledningen med 2-0 efter 1.07 , haha , och då kändes det bramsen tog dom ikapp,och sen när det var typ nånn minut kvar så gjorde dom 5-5 , faaan! så nära !

Lördag: Jaa , då tog jag med mig emma upp till hofors , Killarna hade gästrike cup på hoforshallen . Hon är nog lite glad över att hon följde med iaf ;) När vi kom upp gick vi och åt mat på parma. sen kolla vi på Hoforskillarnas matcher ;p tror det gick bra för dem ;p

Söndag: Gästrikecup igen , Spela första matchen mot sätra , vi hade lätt matchen . sen har vi sån otur ''sista minuten syndromet'' när det var två sek av matchen gjorde dom sjävlklart mål ;/ bajskorv!

Sen skulle vi spela mot alba , tror det var många som var nervösa då ;p Men vi gjorde en skit bra match , hade ledningen med 1-0 , sen fem minuter kvar typ gjorde dom 1-1 och sen kom ''sista minuten syndromet' igen . nio sek kvar gjorde dom 1-2 ;s fast det var helt klart våran match ! det var vi som var bäst !

Aston matchen har jag glömmt ? den glömmer vi...



ja, idag är man ledig från skolan , vad ska man hitta på dåda? blir iaf träning . annars vet jag itne ;P

byebye.xoxo/ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback