Fredag 17 april

GRATTIS ERICA JÖNSSON 22 ÅR IDAG :)



grattis även till karin åkerlund och åsa larsson som fyller 16 idag :)


Inatt så sov jag hos emelie, trevligt! vart tacos och lite aristocats , HAhah x) så kul ! och idag har jag varit till skola och gjort nytta, ätit skit mycket mat eftersom det var kebabpytt , mums så jääkla goott <33

Nu sitter jag hos erica och andras, kommer väll komma hit folk så småning om .. ska fösöka hålla fingrarna borta från bullar,kakor och tårta osv  idag .. ska försöka hålla mig till min födelsedag , kommer säker gå toppen, yeeah ;p men om andreas är i närheten så är det rätt lungt , för jag får inte ens smaka för han ;) byee  !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback