Onsdag 1 April

tjoo! i dag är det första april , än så länge har jag inte blivit lurad, bara kalle som har kommit med nått mengislöst  ''du har något där'' men sånt fjoll går inte jag på, det biter inte på mig ;) Hhahaah :D!  Jag har inte lurats något heller ;o inte ens med retardandreas, ååh vill komma på något riktigt bra och bara lura upp han odäntligt , hihi!

Idag har jag även cyklat till skolan, synd bara att det är typ punka i framhjulet. går lite segt uppåt då ;S vet inte vad jag ska hitta på mer idag , känns faktiskt inte som jag har gått i skolan , fast det har jag ! ända sen klockan 8 !

Ska måla naglarna nu och kolla på one tree hill avsnittet som jag missade i söndags :D byee !



xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback