Torsdag 2 April

hejsan:) idag har jag varit riktigt duktig, har varit och simmat på hoforshallen , guldstjärna till mig :D och jessica förstårs som följde med ;p vi sola också, gosch så varmt som det vart idag har jag nog aldrig varit med om ;o  men man har ju fått lite färg iaf :D

Tidigare idag så har jag gjort läxor , eller jag har börjat på mitt SO arbete som ska vara inlämmnat imånn ;o har gjort typ halva idag.. hinner nog inte in med det imånn, så jag får nog ta och melja på lördag eller ngt ;o niklas sa att det inte gjorde ngt :) får väll lita på han.. men det skulle ju inte vara ovanligt om han helt plötlisgt efter lovet skulle ångra sig och säga att det inte var ok att lämna in en dag försenad , eller så kommer han tappa bort det , vore inte heller ovanligt.. typiskt lärare !

Nej nu ska jag käka tacolassange .. MUMS MUMS MUMS! bye !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback