Måndag 10 augusti

Halåj :) Alltså shit det är då verkligen inte långt kvar av sommarlovet nu heller . Varje gång jag tänker på det så får jag en klump i magen, blir så jäkla nervös av tanken att jag ska gå i falun .. uschfyblää! Men när man väl har börjat kommer det säkert gå bra, hoppas jag !!

Idag har jag haft MTV på och guud vad många gånger dom har spelat Pixie Lott - Mama do (Uh oh uh oh) , vet inte om jag tycker låten är varken bra eller dålig .. det går iaf att lyssna på, för rätt bra är den ju , tror ja ;) Hon är ju väldigt fin, så man blir ju inte lite avensjuk när man ser videon , nej nej..


pixie lott !

Nej nu blire nog Hangover HAHA :D llove that movie alltså <3

byebye xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback