Torsdag 27 augusti

Hallåhej :) Hemma från skolan nu, idag fick vi rita lite kläder och sånt. det var kul faktiskt ! Har köpt skorna som jag lag in i tidigare inlägg också =D fast jag är bra osäker på att gå alltså, kommer inte förvåna mig om jag kommer vricka foten och ramla på rumpan om jag använder dem , hehe! 

Nej nu väntar jag på att träningen ska börja , känner mig lite små taggad eftersom det var ett tag sen jag träna nu , igen.. -.- 

Kan lägga in vad vi har gjort i skolan hitils ...


ett kollage där man skulle typ förklara sig själv, drömmar och sånt å.
Så aa jag gillar ju att dansa och älskar musik , min förebild är
carolina gynning och jag vill flytta till typ hollywood där folk ska
känna igen mig ;)


Skissat kläder , jag gjorde en klänning och en stickad mysig höst tröja :)

Imånn blire att prova på Björkhagskolan Barn&Fritidsprogrammet. Får vi se hur jag väljer och så sen , är så hilma svårt alltså :/ Men jag lär ju bestämma mig snart.. åå det är så svårt !!

Byebye xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Med dina talanger tycker jag inte valet ska vara så svårt, tro på dig själv Evelina och kompisar får du under tidens gång påde i Falun och i Hofors.Kram

2009-08-27 | 19:48:51
linn teresia yu mei säger:

evelina! du ritar super fint & du vill väl egentligen gå den linjen innerst inne? : ) om det är vännerna som det är svårt med, så ska du verkligen inte ge upp än! du kommer få flera stycken så småningom ifall du inte fått så många än! det lovar jag dig. : ) kramar!

2009-08-27 | 20:20:13
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback