Torsdag 6 Augusti

Hejsan :) Både igår och idag har jag varit i edsken i farmors stuga , och både igår och idag har jag tränat!! gick betydligt mkt bättre igår lär jag säga, eftersom jag hade en fyhelvetes träningsvärk idag.. Men det är skönt att man har fått rört på sig lite , har varit lat allt för länge nu, men jag ska försöka bättra mig ! Men fyfan för solen alltså , det tar ju inget, är ju likblek och jag får ingen färg, jag måste få färg juh , vill inte vara blek ..



Nu ikväll så blire nog One tree hill maraton :) fina grejer det !!

byebye! xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
  surig :(
problem: blek
kläder: shorts och t-shirt 
plus:  fint väder!
minus: träningsverk
frisyr: vanligt utsläppt
låt:  Grace Potter - Apologies
händelse:
 ingenting.  
planer: innebandy träning.
dagens drog: -
dagens måste: träna!  
saknad: rebeckap
önskan idag: -
ser fram emot: kryssning dåra :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback