Tisdag 22 December

Grattis Alexander :)


Hejsan! Idag har jag inte alls varit pigg, har nysit kanske tusen gånger per minut, ont i huvet och ont i ryggen.. usch, känner mig inte taggad på att bli sjuk nu heller :(
Men jag har följt med mamma och handlat julmat idag ändå, kunde inte vara hemma kände jag , skulle bli så hilma rastlös då.. Men nu är vi iaf hemma och kylskåpet är värkligen fullproppat med mat!


kylskåpet fullproppat med julmat :)

ÅÅhh, alltså jag får nå fel !!!! Mitt internet till min dator funkar inte så jag lär sitta vid mammas och pappas bärbara dator, den suger ju !!! Allt är så segt , sen har jag tänkt lagt upp lite bilder, men jag har ju alla mina bilder på min dator , ååh..

Allt är fel jusst nu , jag är sjuk , min dator funkar inte , jag mår apdåligt av andra anledningar.. Känns som ingenting kommer bli bra .. ÅÅÅH! Sån konstig känsla i kroppen har jag. jobbigt !
Nu kom jag på en sak .. Jag brukar inte snacka så ofta om hur jag känner och så, men här i bloggen skriver man typ alltid när det är något fel, varför gör jag det? Jag vill ju egentligen inte att folk ska veta när jag mår dåligt , därför jag inte snackar om det på riktigt, men jag skriver alltid ut det i bloggen, och dom flesta närmsta läser ju bloggen.. Kommer inte komma fram till någon poeng här, men undra varför jag gör så :o ?

Nej nu ska jag kolla lite på tv sen blir det nog sängen , orkar inte vara vaken längre...
uppdaterar kanske en sak senare.

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback