Onsdag 11 Februari

Heej :) Idag var jag med 9:1 på en lektion , asså shiit ;o dom är som sjuor ;o hahahah ! galet, fast rätt roligt, men ändå x) jag går lätt i den bästa klassen ;D trodde man inte när man skulle börja i sjuan att ''noob-tre'' vart den bästa <3 Men så blev det ;D !

På tal om skolan... jag har typ gett upp nu ;o jag orkar värkligen inte ;o jag ska göra biologi provet, SO'n och nationella , sen tar det stopp! orkar inte mera ;/ vill orka, jag vill få högre poeng, men det går inte ;(

aja , nu ska jag gå och lägga mig och se på one tree hill <3 blir nog många avsnitt ikväll eftersom klockan bara är sex typ ;)



vilka kommer ihåg vem som har namnsdag imånn ,p ?

byebye , xoxo /e.j<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback