Onsdag 4 Februari!

YO! igår vart det somsagt backen med rebecka och emma ;) haha , råka göra så emma ramla i barnbacken , i liften ;) hahaha ! när jag hoppa av så snärtta jag till typ , så hörde jag ett skrik så kolla jag bak , då låg emma på andra sidan liften, i en grop typ x) haha ! Kul kul kul ;D Förhoppningsvis blire backen på torsdag också, vill iaf det ;D Fast då har jag träning så man lär åka direkt , men det ska nog gå :)


Härligt rebecka (Y)

Och idag har jag bara varit i skolan :) denna dag har varit helt ok , fick sluta lite tidigare också :) sånt tycker jag om !
Ikväll ska jag nog upp på ljungdals-möte på skolan . sen ska jag sova hos erica för andreas jobbar natt ;p

DAGENS;



Kavaj: H&M
Linne:Gina tricot
Jeans; JC , crocker


byebye ! xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback