Söndag 22 Februari

Hoho:) wohoo sportlov nurå, feels great ! jag har ingen aning vad jag ska hitta på, haha! men ngt kommer man väll på ;)

Igår var jag iaf till valbo hitta lite saker som typ en T-shirt , stentvättade leggins, chinos , tunika , schal , bodylotion ;D tyyp ....  Sen drog jag upp till hofors en sväng och lekte med A!


Chinos och t-shirt från ginatricot !

Idag har jag spelat match , eller nej .. spelat kan jag inte påstå att jag gjort , kollat på när mitt lag spela .. eller inte mitt lag heller , borde vara mitt lag , men det var snare damlaget som spela ;o aja , 3-3 vart det iaf, mot aston , och det är väll bra :D Sen när jag kom hem städa jag och rensa min gaderob lite, vart inte så mkt kasta , tänker alltid ba : men till sommar kan jag använda detta , fast jag vet själv att jag aldrig gör det, hehe ; får rensa i sommar då också kanske x)



Nej, nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på one tree hill <3

Kommentarer
haehaehaehae säger:

UTAN MIG ? ;o

2009-02-23 | 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback