Söndag 8 Februari

hola ! allt väl ? idag har jag inte gjort ngt specc ännu , väntar på att det ska bli match :) Hofors IBK .vs. Storvik IF ! parkhallen 18.00 !

men iaf så har jag kollat på let's dance reprisen idag, irretarad vart jag ! Leila Bagge är ju hur bra som hälst , Hur kan hon få så låga poeng , jag fattar inte :O hon är ju överlägsen !

Igår var jag ju barnvakt, haha :) vart lite buzz, pingis och lite annat ;D haha, så när vi satt och små kolla på tv'en, vi hade VH1 på , så vart det aerosmith-livin on the edge och helt plötligt var edward furlong med i det videon ;O hade jag inte en aning om , så jag vart lite små tokig , emma bah : evelina är du kär i han ? Haha x)! tjäna mig även en liten slant på att vara barnvakt ;D


Buzz och Bus ;)

Nej nu ska jag gå och spöa emelie ,DÖDENS !   byebye !

xoxo/e.j<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback