Tisdag 24 Februari

hejåho! Fettisdagen idag :) så idag blir det nog att mumsa semla , fast egentligen är jag inte så jätte förtjust i semla, fast det går ju helt klart ner ;) Erica jag och andreas ska gå  till hanson's och fika det snart .. typ .. men först ska erica bestämt äta frukost , jag tycker det är lite onördigt eftersom semla är så .. aa ni fattar ;) Men i morse kom hon till mig , så hade hon världens leende på läpparna och det bara lyste glädje i ögonen , som ett barn på julafton. Och så sa hon ; evelina vill du äta frukost med mig , vi har kalkon potatissalld och massa annat gott .. haha ! Och det lät ju vääldigt smarrigt ;D






Sen får vi se vad som händer senare idag :) byebye  ! xoxo/e.j<3

Kommentarer
Emelie säger:

Gör ni något annat än äter? ;D

2009-02-24 | 17:54:24
Bloggadress: http://xem3liex.blogg.se/
Erica säger:

Haha frukosten va toppen och de tyckte du med..Eftersom vi åt lika frukost två dagar i rad.. Du bara älska den.. Men idag får jag allt sitta här och äta själv..trots att de va du som bestämde allt igår på affären.. :P

2009-02-26 | 09:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback