Fredag 30 Januari

Hejhej! hoppas allt är bra med alla :) själv är man ju såklart sjuk ;/ kul! Kände redan igår att jag var lite småkrasslig men åkte till hoforsbacken på kvällen , kanske lite dumt , men ville så gärna åka lite =D Och det var kul att  åka :D! synd bara att jag har världens sämsta fötter , som fryser hur enkelt som hälst , tydligen har jag sabbat dom för livet genom att jag har gått med dåliga skor när det varit kallt. igår hade jag typ köldutslag på fötterna , kunde knappt gå på dem :// Då slår det mig, det var typ -5 igår , tänk hur kallt det kommer vara i ljungdalen , kommer jag klara det ;o  



Kungar :)

jaja , som sagt .. idag är jag sjuk och har varit hemma från skolan. Så jag är bara hemma och luffsar(haha) runt i min fina morgonrock! som jag förövrigt fick av mormor i julklapp 2007 :) Hoppas ni får en trevligare fredag än vad jag kommer få !! byebye !

Dagens ;) ;


Morgonrock: Lindex (tror ja ;p )

bye ! xoxo/e.j<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback