ishockey

fyfan vad jag är sur jusst , eller förbannad . och det är inte föratt sverige har förlorat, det är jag bara besviken på. Tyckte dom gjorde en bra insats, har bara lite oflyt vissa stunder ;/  Men jag är förbannad,sur,ilsken,irreterad osv. på Canada ! Vilket jävla lag ! usch, dom kan ju inte vinna med ett gott samvete? absolut inga värdiga vinnare ;o bläääe på dom! Blääe på deras publik också, som buar ut viktor hedman varje gång han får pucken. så osportsligt ! Han gjorde bara det rätta , samma sak som jag skulle gjort ;) Nej,men jag tycker iaf att canada inte får tillhöra jorden nåmer, skicka dom till mars! och dommarna med , så kan dom spela hockey där på deras sätt där. För här på jorden gör dom ju ingen nytta, med deras egna regler ;o !!!!!

Nej nu ska jag gå och sova, men kommer jag någonsin kunna somna med denna ilska , tveksamt , men jag försöker . GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback