Onsdag 28 Januari

"När jag så ska börja lasta in tvätten i tvättmaskinerna så märker jag att all tvätt är täckt med ett vitt pulver.
Först fattade jag ingenting. Sen skenade min hjärna iväg och kom fram till att dammråttorna hemma hade haft en kokain fest med gamla avdankade friidrottsstjärnor. Stod och småfnissade över mina funderingar en kort stund innan hjärnan slutligen kom fram till att jag hade lagt tvättmedelskartongen med öppningen neråt i IKEA påsen."
 
-andreas hedlöf (förvånande,nej) http://www.tebeninho.blogspot.com/

Nu sitter jag hemma i torsåker, sköönt! har varit i skolan idag, sluta två . åkte hem med bussen . och ja , nu sitter jag här ;p och lyssnar på P!NK funhouse^ som jeessica tipsa mig om, hon hade rätt . fina låtar <3 ska fortsätta ta det lungt idag , kanske blir ngt fyspass hemma på rumsgolvet med pumpamusik, haha x) !


Kommentarer
FRIDA säger:

ja det blev BF vi lämnade in lapparna idag:) ! dudåå kan inte du också gå BF:D:D!

2009-01-28 | 17:10:11
Bloggadress: http://fholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback