Onsdag 7 Januari

Tjeennna:) Egentligen borde jag vara påväg till valbo nu, men jag vet inte riktigt vad det är som dröjer ;/  Fast engentligen egentligen skullejag varit i hoforsbacken, Hade hällre velat varit där än i valbo faktiskt , men rebecka skulle till tandläkarn, så det vart lite ändrade plander ;p

Jag har varit hemma i torsåker några dagar nu, och det är så skönt att få vara hemma på något vis, fast på något annat vis saknar jag att vara i hofors ;p Men iaf, nu när jag varit hemma har jag varit med rebecka, kulkul, vi har gjort mat, sjungt singstar (som jag inte kommer göra på ett tag) Kollat på film, kollat hockey (cpmatch!) åkt pulka , kollat på rebeckas intresanta film planet earth ;) haha! Jaa det är typ vad vi har gjort =D trevvligt ;D



sågodvarminmat

bertman xD

heath ledger<3

Men nu har jag packat väskan och skaa upp till hofors (efter valbo) Blir hos erica någon dag eftersom Andreas (gnällspiken) Jobbar naaattt"!

aja, nu ropar mamma så ska sticka nu, byebye!

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback