Torsdag 22 Januari

idag har varit en segdag, vart väldigt trött,men det har jag väll förtjänat ;p idag på syslöjden sydde jag upp min 'högimidjan' kjol som jag tyckte var alledes för lång, nu ä det prefekt längd men jag hade tydligen blivit lite midre runt midjan ;o eller kanske den som blivit större , men jag har bara använt den två gånger sen jag köpte den förra julen typ ... whatever nått är det iaf ;p skulle egentligen ha tränat idag men hoppa över den , tänkte ta ngn vecka uppehåll ..

aja nu lär jag gå och sova, sa till mig själv tidigare idag , senast halv 10 evelina ! men hon lyssnar ju inte ;p


GODNATT! XOXO/e.j<3!

Kommentarer
Erica säger:

Neee du lyssnar aldrig när de gäller att du ska sova..nu förstår du hur jag har de... :)

2009-01-23 | 10:15:51
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback