11 Juli 04:20 @rebeckap.

Hejsan :) sitter hos rebecka på löklan, haha ! emma har gett upp nu sover, rebecka har också typ gett upp, om hon inte går och tar något och äter, för nu gnäller hon hur hungrig hon är ! Jag är iaf i topptrim , kanske för att man låg uppe halva natten igår åh , kunde absolut inte sova . så då vakna man ju sent också , halv 2 närmare bästemt ;o jises, så länge har det inte blivit på ett bra tag lär jag säga , vet inte ens om det har hänt förut , haha ! men så vart det iaf.




Idag har det varit mat och spel hos mamma och pappa , mina pokerkunskaper förvåna mig ;) men min svaga sida är defentivt pokerfacet . det är en övningssak , haha !

undra vad man ska hitta på imånn då ;o ? blir väll inte mkt antar ja , mkt sova kanske .. + att jag lär sätta ihop stationera datorn som jag rev upp igår ;/ drygt! men jag är envis som en gammal get , så är det bara ! 
 
byebye! xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Erica säger:

Haha löklan even. .hahah! Gissa vem som vannpokern då??? JOOOO JAG! Spela skiten ur dom andra HAhaha!

2009-07-11 | 10:52:02
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/
eevelina.j säger:

haha ja självklart emma löka fan sönder ;) Haha jassru, du hade tur att jag gick ur då , annars vet vi ju vem som hade vunnit =D

2009-07-11 | 18:21:13
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback