Onsdag 1 Juli


Hejsan!
Idag hade emma jag och jessica gå till edsken och sola å bada lite, men på väg dit så vart den regn och åska, så gick hem igen, har setat på ericas altan och bara snackat lite .

Igår gjorde jag typ ingenting , följde med mamma och pappa på crusing, sen åkte jag upp till hofors , då gick jessica och jag ut och gick sen stog vi och dansade på gatan , haha , var så himla mkt mygg så man kunde inte stå still, då vart man typ uppäten, så vi stod och dansa, sen när man kom in var fötterna verkligen kolsvarta, intresant ojaa jag vet ;)


pappa hade namnsdag igår !


mina svarta fossingar..


Nej nu ska jag typ göra något annat ..... byee ! xoxo/e.j ♥




DAGENS:

humör:
seg och borta
problem:
min mage ;s
kläder: jeansleggnins och vit t-shirt.
plus:  ?
minus: att det börja regna och åska
frisyr: vanligt
låt:  Joe Jonas - Gotta find you
händelse:
 inget specc .  
planer: Dra upp till edsken med jessica och emma ..
dagens drog:
 ?
dagens måste:  ingenting..
saknad: <3  
önskan idag: att det var stekväder.
ser fram emot: fredag & lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback