Torsdag 16 Juli

Hejsan :) Idag har det blivit bilbingo igen, men idag vart det i hammarby med Annica och Rebecka . Men ingen utav oss vann , skit bingo säjer jag bara , haha !
Usch jag börjar känna mig tjock i halsen , men jag har käkat 7 vitpeppar korn för att inte bli sjuk, för jag får inte bli sjuk , inte nu ;O




aja, liten snabb uppdatering, håller på att fixa lite med sims nu :) byebye!

xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
  trött.
problem: börjar få ont i halsen :/  
kläder: jeansleggins och en shorta.
plus:  har tränat idag!
minus: att jag inte vann något på bingon..
frisyr: bulle
låt:  Bow wow wow-I want candy (kevin shields remix) 
händelse:
 haha jadu .    
planer: Bilbingo med annnica och rebecka .

dagens drog:
 vindruvor var gott ;)
dagens måste:  färga håret!
saknad:  <3
önskan idag: Att jag skulle vinna på bingon!  
ser fram emot: typ.. helgen kanske !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback