Fredag/Lördag 5/6 Juni

Hola! Idag hade jag sovmorgon till klockan halv 11 typ ;p då när jag kom till skolan städa jag ur skåpet och sådant.. sen vart det brännboll mot lärarna , men vi fick inte vara med allehopa för lärarna var så några , dåligt ! men det var så dåligt väder så det var skönt att vara inne också .. efter det blev det middag med lärarna och dom sjöng en sång för oss, rätt roligt faktiskt :) 
 
aaah hade tänkt lagt ut texten nu men det gick inge bra , får göra det imånn kanske ..

Färgat utväxten har jag gjort idag också. och dagens höjdpunkt .. jag har ÖVINGSKÖRT för första gången , iiih vad läskigt det var , höll på att dö när bilen åkte iväg, men det gick iaf rätt bra , tyckte jag var duktigt , och det tyckte erica och andreas också ! men andreas den busen ... han filma ju såååklart , men aaa ... hämden är ljuv om man säger så ;)
 
Nu är mamma i sthlm på bruce springsteen , lagomt avensjuk man är dåå :( men men .. jag åker iaf till sthlm på måndag , fast jag ska ju inte på bruce'an :( men på grönan ;) mohaha :D

nej nu ska jag sova, godnight :)

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback