Måndag 15 Juni

Tjoohej :) Åter en dag med trökigt väder ;/ vill ha riktigt stek väder nu!! måste iaf blir fint väder tills midsommar (Y) fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra på midsommar , men jag vill ha fint väder iaf ;) Imånn kommer iaf emelie hem , hon kanske tar med sig det fina vädret :D 

När det blir fint väder då kan man ju göra ngt , nu sitter man ju bara inne :/ Idag tex har jag städat lite, plockat ur diskmaskin, tränat litt & setat vid datorn, booring! Jag vill göra ngt , ngt KUL! tips;)?


jobbbigt att vara mig,
jobbigt att vara människa överhuvud taget när allt vi gör är att vänta på döden,
för varje dag som går kommer vi närmre och jag hatar det. - carolina gynning!


precis så tänker jag åh , tyväer så sant så sant ! ajaj byebye !

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback