Onsdag 17 Juni

hejsan :) Idag har bumblebee varit på besök. aaow, hon är så hilma söt, mostersälskling <3 Jag har komit in till valbo idag även , vilket är väldigt bra, har inhandlat nödvändiga saker , eller ja rätt nödvändiga iaf , typ spotlights, dvd-spelare, mascara,underkläder & rakhyvel , lite tråkiga saker att köpa ändå, för det går åt så mkt pengar , men nu är det köpt iaf och det känns skönt ..

Nu ska jag lägga mig och kolla på film :) Transformers blir det ikväll eftersom jag kollade klart på säsong 4 av greys anatomi igår , grät en liten skvätt , det är ju så bra ! Nu behöver jag 5'te säsongen , sen är jag ikapp ;p God Natt !


lilltjejjen<3


xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Emelie säger:

Mosters kärlek! guuud vad fin hon är ... SAKNA!!!

2009-06-18 | 12:00:14
Bloggadress: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback