Lördag 21 Mars

puuh, har precis gjort världens längsta inlägg om ljungdalen.. det tog sin tid , men nu tänkte jag skriva lite om gårdagen osv :)

Igår åkte jag och erica till valbo , var supertaggad på storshopping , men det vart bara en t-shirt och ett par skor :p För egentligen så behöver jag ingenting för tillfället , eller jo ngn tunika , men det hitta jag ingen :/ sånt är livet !
Jag hade iaf världens problem med att köpa skor, hitta ett par skitsnygga svart tygskor, men jag hade hälst vilja haft dom i vitt , men det fanns inte , så när jag stod i kön och skulle köpa slog det mig : converse! jaa , det fanns i vita i bra storlek . så jag köpte dom ist , men gjorde jag rätt , nu känns det som jag hällre skulle viljat haft dom svarta ;o åh , hur ska jag göra :O ska jag lämna tillbaka conversen eller ska jag behålla dom ? ???


Vår outfit :)                                                    Nytt i gaderoben!

Hitta även ett par till skor, ett par klackskor , sjuukt snygga . synd bara att jag blir så lång av klack skor, men jag kanske ska köpa dessa ändå . Har sätt dom förut och ba : åh vilka fina ! men nu prova jag dom och dom satt värsta bra , då vart jag KÄÄR ! köper nog dom nästa gång jag åker in. även fast jag säkert inte kommer använda dom, JAG MSÅTE HA DOM!

dessa skönheter <3


Efter valbo åkte vi hem till torsåker, mamma bjöd erica och andreas på mat också , så vart det lite buzz åh , kom 2'a efter andreas ;D Satt och kände när ericas bebis (min bebis) sparka , åååhh <3333 kom ut nudå! är ett tag kvar , 30 Maj är datumet satt , hoppas tiden går fort tills då :D


ericas mage ;) min lilla bebis där inne <3

Nu ska jag gå och duscha, göra mig klar , för ikväll ska bea ha kalas, fyller hela 16 år imorgon ;) byebye! 

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback