Lördag 7 Mars

tjohej:) allt väl ? igår var jag med alex en stund , kolla på o.c och sen gick vi och kolla på damlagsmatch , som vart rätt spännande , men jag tror att tillslut vann mora med 7-6 :/  Sen jag gick hem till erica för jag var trött och helt plötsligt får jag ett sms av jennifer.c ''va social med mig'' jag ba okej;p sen suddenly skulle hon åka buss till sandviken och käka på donken och sen åka hem , och jag hängde såklart på ;) vart en rolig kväll :D


jennifer på donken :)


och vad ska jag göra idag då? joo jag tror jag ska bowla med jessica och antonia i gäve ;o haha^ får se hur det blir med den saken ;p

Nej nu ska jag göra ngt annat ;) byebye !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback