Måndag 2 Mars

hejhopp, nu sitter jag hos erica och har precis kommit hem från träningen :) snart ska jag kypa ner i sängen och kolla på one tree hill , men först kanske jag lär ta en macka eller ngt , annars kommer väll erica trycka in ngt i munnen på mig ;p dryg jänta det där är ibland asså ;o 

I morse gick det rätt bra att gå upp, eller inte när mamma väcker mig. men när jag får gå upp själv , vid min vanliga tid.. då går det bra :) Pratade med birgitta och ove idag om ljungdals resan , jag kan få följa med om jag följer en viss tidsplan. och det ska jag väll fixa ;o hmm ? Sen såg vi på någon skit teater idag , vatusan handla den om , att vi skulle dö om 30 år ;O ?? aja , mysterium !
Sen efter skolan så fixa jag och linn skol-DM innebandy lag , men jag kom på nu att jag kan säkert inte vara med.. eftersom omprovs tiden är på onsdag och då lär jag göra omprov (ljungdalsresan) ÅÅH! så jäkla typiskt :/

Nej nu ska jag bums ner i säng och kolla på oth <3 godnatt , xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback