Måndag 9 Mars

God morgon lär jag säga, eftersom jag vakna för en halvtimme sedan typ. missa skoldagen helt :S inte bra !!! tydligen kom pappa in och väckte mig i morse, men det har jag inget minne av , jag hade pratat med pappa också ''jag går upp när ni går'' eller ngt sånt , inget minne , inget minne av att väckarklockan heller ;o aja, gjort är gjort ;s

ska plugga lite kärnfysik nu så jag gör något vettigt . måste hålla tisdplanen också så jag får åka till ljungdalen på fredag :D läängtaa! Men jag lär också spela hög musik angels and airwaves - secret crowds , och lifeline.. det är livet :)! och det kan även komma in en marilyn manson låt därimellan :)

byebye!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback