Onsdag 18 Mars

uppdaterar snart om ljungdalen ;) orkar inte lägga in bilder och sånt nu , ska bara göra en snabb uppdatering ;p haha, idag har verkligen varit en rolig skoldag. vet inte riktigt varför , kan vara föratt jessica och jag har haft lite damp ;) hummm.. men jag vet inte ;O haha!
fytusan vad sköönt, imånn är man ledig och på fredag , eller man har lite läxa, men det gör man snabbt ;) men jag ska ha utvecklingssamtal ngn dag, på torsdag tror ja, uusch, enligt papperna som vi fick hem så ser det inte så värst bra ut ;/ jag har helt tappat orken :( fast vissa saker som står på papperna stämmer inte heller .. ;o så slarviga lärare vi har !!! vi ska hålla kolll så vi lämnar in allt i tid osv.osv , men sen om lärarna tappar bort arbeterna , då är det så ;o får man mindre betyg bara sådär :O Tviii!!!

nej nu ska jag slå in paket sen ska jag upp till robertsholm på kalas, gustav fyller år :) grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback