Söndag 1 Mars

Ny månad, Mars! I mars ska jag bla. åka till ljungdalen med niorna på haga, om jag får ledighet förstårs , jusst nu har jag inte fått det och det är ju väldigt synd, men jag ska jobba på nu , men jag kommer aldrig hinna det birgitta har sagt att jag ska hinna, men ska göra så mkt som möljigt så kanske jag får åka ändå :) hoppas på det iaf !

Igår var jag till jessica en sväng som hade lite kalas, var vell rätt roligt ibland , och ibland inte. Men så är det väll jämt, kanske ....

Nu sitter jag hos erica och väntar på att pappa ska hjälpa andreas klart med tvättmaskinen som dom håller på att sätta in här. Sen ska jag hem till torsåker sova där inatt, sköönt att komma hem en sväng :) Annars så har jag inte gjort så mycket idag, kollat på band of brothers typ :)



byebye xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback