Söndag 8 Mars

hellohej, har nästan precis kommit hem från match, var hemma match idag mot alba , vinst med 3-1 :) hääärligt ! 1 mål peta jag in också. fast för övrigt så gick det skit, jag jobba ingenting kändes det som , och när jag sprang så visste jag inte var jag skulle stå ;o men Laget gjorde en jätte bra match iaf (Y)

Igår så vart det inge bowling ;p puuh! Men gick ut en sväng med jessica och antonia iaf, gick typ till tommy och satt x) haha!


E,A&J                                                  A,J&J

fyfan för min dator asså ! den dampar hela tiden , försökt uppdatera ett tag nu , men det bara cpar ur hela tiden ;o dags för en ny , *host*mamma&pappa*host* . dags för ny mobil också , men det ska jag fixa , fast vilken ska man ha då :p ? ska ta mig en liten funderare på det :)

nu ska jag hämta godisskålen i tvrummet, yammi! byebye !

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback