Tisdag 10 Mars

hoho! idag har jag varit hos tandläkarn, gick mycket bra (Y) mina tänder såg väldigt fina ut sa dem :D och det var ju kul att höra :D sen har jag inte gjort så mycket mer, ska nog inte bli så mkt mer heller ;p ska typ bara svara på lite frågor till fysiken , så ska jag försöka göra omprov imånn, tror inte det kommer gå så jätte bra , men om jag övar lite nu och hoppas på det bästa så ska det nog gå :) Och om jag får tacos till middag så kommer det nog gå super , men jag tror inte mamma kommer göra det, känns som att när jag är hemma så gör hon den äckligaste maten, dom har ju chans att äta äcklig mat nästan jämt eftersom jag är hos erica så ofta, och då tycker man att man ska få god mat när man kommer hem, men tydligen inte ;O Får tjata om tacos iaf :D  

åååh , nu hör jag mamma skala potatis i köket , FAAN! åh, är inte sugen på ngt annat än tacos.... får gå och lägga mig tidigt idag då så jag slipper äta . har tagit hem O.C boxen hem , så jag får ligga och kolla på det :) 

men först läxor ;s byebye !

xoxo/e.j ♥  

Kommentarer
Anonym säger:

Det är ju en fördel om jag vet när du kommer hem och när du ska vara borta, sedan brukar jag göra två rätter så du får välja men inget duger, lilla fröken finemang!!!!!

2009-03-10 | 19:05:25
Erica säger:

Tur att du följde med mig hem och åt tacolasnage då.. :) Och som vi plugga.. :)

2009-03-11 | 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback