Torsdag 12 mars

detta blir nog det sista inlägget på ett tag , eller på tisdag kommer jag ju hem,så uppdaterar kanske på onsdag eller ngt ;p nu är det inte långt kvar , ljungdalen!ljungdalen!ljungdalen, åh det klingar så fint i mina öron :) Har varit och packat in allt i bilarna idag, för imånn klockan 2 drar vi :)

Idag har jag setat och funderat på hur jag ska färja håret, jag tycker det är rätt fräscht med ultrablond som jag har på sommaren, men jag vill ändå ha en naturligare blod, men jag kanske ska vänta med det tills i augusti kanske, då hinner jag spara ihop pengar också :) Så ska jag vänta eller inte, det är frågan ?

Jaa antingen vill jag ha en naturligare blod, många olika blonda nyanser som ...


Eller så ska jag ha kvar min ultrablonda som ....

Blir nog att jag färgar håret i slutet av sommarn , eller ??

Aja, ni får ha det så bra, jag ska iaf ha det toppen i ljungdalen .. Lycka till grabbar i DM :D ! bye!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback