Fredag 1 Maj

hejsan :) igår fick jag det toppen väder jag ville ha, så vi slapp frysa när vi grilla (Y) vi var hos erica å grilla och käka , sen gick vi till jessica en sväng och spela spel , sen gick vi ut och träffa folk. sen gick jag hem till emelie och sov där ..

och idag har det också varit underbart väder , har setat på emelie balkong hela förmiddagen och stekt. sen ringde erica och andreas och hörde om vi skulle med till depå, så det vart en sallad där , och efter det gick vi till erica å satt oss på en filt på baksidan och stekte ;) men det har då inte gett några resultat, har inte fått nå färg , och då har jag ändå varit ute hela dagen ;o

Ikväll blire att sova hos erica&andypändy. och imånn ska jag tydligen vara barnvakt med erica åt texas :D<3

byebye xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback