Lördag 23 Maj

WIHOOO! jag har hittat min klänning nu :D men jag ska beställa den från nelly så frågan är ju om den kommer passa ;/ men jag ska iaf skicka efter och sen får man se, om den inte passar så har jag en reserv plan ;) jusst nu är jag iaf överlycklig :)

I torsdags och igår har vi varit lediga från skolan , har sovit mycket och det har varit asskönt :) i torsdags åkte jag till sandviken och köpte löshår som jag tror jag ska använda föreskolavslutningen också, tyckte om att ha långt hår ;D



Sen igår var det kalas hos linn :) riktigt roligt tycker jag att det var , extra roligt att jag vann inviduella tävlingen :D mohahah! så jävla kung jag är :D!  Var mycket god mat och roliga lekar (Y) Hade tyvär ingen kamera med mig , men jag ska be att få bilder av emma typ ;)

Idag då.. vad händer då .. ? JO! scotts kommer till torsåker , ska se tilll att hålla mig hemma då så jag får höra lite ;p



FAN JÄVLA SKIT BAJS !! det går inte att beställa klänningen, nu känner jag verkligen att jag vill hoppa ut för ett stup eller något !!!! ååååHH!!!!! ja blir så jäävla förbannnaadd !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback