Måndag 18 Maj

Tjohej ! idag har det varit en pissdag typ , har inte alls varit på nå bra humör i skolan , och då ska man tydligen reta upp mig också ;o nej inte en bra idé lär jag säga !! men sen hemma vart jag på lite bättre humör när erica var hemma och mamma sa att vi skulle åka till valbo och kolla på avslutningskläder.. Hitta en jätte fin vit klänning på MQ, men det fanns ju inte i min storlek ;/ man ska typ jämt ha 38 , och när den finns då ska man ha 36 !!! pissapa säger jag bara.. sen hitta jag en annan fin , men inte tillräckligt fin för summan ;/ Så då vart det en dålig dag igen ..

Och nu vet jag inte om jag ska folja med erica upp till hofors eller inte .. hmmm ...

ååhnej , jag kom på en till dålig sak , Det är säsongsuppehåll på one tree hill nu ;( alltså när allt är som värst kan det bli värre då ;o jo det kan det :/ ! Nu kommer det börja igen i höst ;( vaffaaaan HÖST !!!????



aja tillräckligt med gnäll nu , men egentligen har jag mer , men måste ju behärska mig. byebye !  xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback