Måndag 25 Maj

Hejhopp :) Sitter hos syster nu och väntar på lite tacopaj , sällan vi äter ngt med tacos då ;)
Iaf ...idag har har jag varit i skolan och jobbat matte, medans dom flesta orieterar... gick till skolan 8 och höll verkligen på att dö föratt jag var så trött :/ på onsdag ska jag också jobba matte medans dom andra gör ngt annat .. men jag sa till läraren idag att jag kommer senare, jag tycker att jag jobbar betydligt mycket bättre om jag går från 10-14 än 8-14 .. så så ska jag göra på onsdag iaf :)

Efter skolan idag åkte jag hem till torsåker, har klippt håret .. vart inte så farligt , känner mig lite korhårig nu igen bara , jag som äntligen hade fått rätt långt :p men jag har ju löshåret ;) men det känns som det har blivit jätte tunt  , och jag har bara använt det 2 gånger typ ;o kanske bara känns som så ;o aja, nu ska jag kiiila :) byebye!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback