Onsdag 27 maj

4 dagar kvar nu  :) !! eller aa kan blir mer, eller mindre också men iaf :D

haha alltså gud vilket tråkigt liv jag har , jag sitter och gör massa test på facebook, haha omg , finns verkligen ingenting att göra :( erica är på hansons och andreas sitter nere vid datorn.. men det är ju damlagsmatch idag klockan sju så man kanske ska ner till stålringen och kika lite då :) tills dess får jag väll sitta och göra massa test , haha..

ååh jag är verkligen inne i en ''vill ha'' period nu tror ja.. vill verkligen ha massa klädder , smycken, glasögon, skor , filmer , osvosvosv.. ja allt ! men tyvär så är man ju inte rik :/ mest jusst nu vill jag att min jeansjacka ska komma på posten :D också vill jag ha ett par brills :)



Någon utav dom dära , dom ena är vanligt glas och dom andra är spegelglas ;)
De finns på internet men jag ska nog vänta tills jag är i sthlm och kolla om dom finns där, eller så kanske man hittar man ett par som är snyggare kanske ;)

byebye ! xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback