Söndag 24 Maj

Igår var Mona,Stig & Kusin här och käka gott :) Sen på kvällen gick vi till logen och kika lite på scotts, jises vilken snygging han är alltså , vet inte ens vad han heter , måste kolla upp det ;o .......Henrik Strömberg hette han ;p hörde tyvär inte när dom sjöng jag tror på oss ;/ den som jag ville hälst höra , men men ;/


fick ingen bild på bandet, så det fick bli på bussen ;)



Idag ska jag inte göra något specc, ska typ åka upp till erica senare , jag ska vara hemma tills ikväll för då ska vi äta tacos + att emelie kommer hit när hon kommer hem från karlstad, sen kan jag åka upp till erica :)
Känns lite hemskt det hära ... en söndag utan one tree hill ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback