Söndag 3 maj

När det är söndag brukar det stora för dagen vara att det är one tree hill!! men nej ,fick jag se det eller ;o nej för det var 10 min kvar av hockey  , åhh, när sverige leder med 3-0 och det är 10 min kvar och dom har leksuga , vad är det att se då ;o åhh !

aja, inte det ända dåliga idag, varit trökigt väder och jag har hållt på att dö av allergichock typ, jag som trodde det hade försvinnit , men inte då :(  och vad gör det nu då? JO det regnar !!! pissdag eller vadå ? Det ända braa är att jag fick en födelsedagspresent av linn som precis kommit hem från turkiet  :D tack så mycket :)

Imitt horoskop står det under rubriken tur idag : Idag kan du tycka att du är förföljd av otur. Men innan dagen är slut så kommer du få bevis på att så inte är fallet.

jaa jag väntar .. imånn blire skola sen valbo med emmala :) byee!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Mum säger:

Hörru Tjejen!!

Sluta klaga OTH har du ALLA avsnitt på DVD och i hockeyn kan allt hända, det viktigaste just denna match var nationalsången Du gamla du fria du .......

2009-05-04 | 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback