Söndag 31 Maj

Idag är det den dagen erica hade beräknat att få sin lille bebis, men än så länge har ingen bebis kommit ..

Lite seg uppdatering har det bilvit också , har hunnit varit bessemer och allt.. vet inte alls vad jag ska skriva om det heller , var väll rätt trevligt.mhm! Lördagen var iaf skön, Träffa emma och linn på marknaden, så vi gick runt där väldigt länge , sen cykla vi upp till edsken en sväng på kvällen , och bara prata. sen vart det robinsonfinal, och efter det gick vi ut igen och kika runt lite , gud vad mkt mygg det var ;/  vart bara två langosar denna helg , men vääldigt gott vare :)

Idag har jag typ varit i edsken heela dagen , älskar solen och värmen :D men hatar spindlar myror och mygg , fy farao för dom alltså ! Nu är jag hemma i torsåker , har grillat med famlijen, ska väll snart upp till hofors igen , hoppas det inte blir allt för sent , för jag vill hinna träffa emma innan läggdags ;p



jag känner mig så arg ledsen besviken & korkad ......

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback